Booking af bane

Bane 2 hos Vejen Tennisklub
Bane 3 hos Vejen Tennisklub
Bane 4 hos Vejen Tennisklub

Vejen Tennisklub benytter online booking i samarbejde med Vejen Idrætscenter.

Oplev bekvemmeligheden ved at reservere en tennisbane med blot et par klik. Uanset om du er en ivrig spiller, en nybegynder, der ønsker at øve sig, eller bare vil nyde en venskabelig kamp vil det være muligt at booke tennisbaner hos Vejen Tennisklub.

Det er både for vores medlemmer der kan booke banerne gratis, men også for dig der er gæst i Vejen og ønsker at være aktiv i løbet af dit ophold.

Hvordan booker jeg banen?

Følg disse enkle trin for at reservere en tennisbane:

1. Hvis du allerede har en konto i Vejen Idrætscenter, skal du logge ind og vælge det ønskede tidsrum. Hvis du ikke har en konto, skal du oprette en.
  2. Når du har fundet det ønskede tidsrum, skal du klikke på det. Du vil blive sendt til en side, hvor du kan indtaste din medspillers medlemsnummer eller vælge “gæstetid”. På denne side kan du også leje en tennisketcher og købe tennisbolde, hvis du har brug for det.
  3. Når du har indtastet de nødvendige oplysninger og tilføjet eventuelle ekstra køb, skal du klikke på “Tilføj til kurv” for at fortsætte.
  4. Du vil blive omdirigeret til kurven, hvor du skal gennemgå og acceptere vilkår og betingelser for banebooking.
  5. Til sidst skal du bekræfte din booking. Du vil modtage en bekræftelsesmail, og hvis du har oplyst et telefonnummer, kan du også modtage en SMS-besked.

Oplev fordelene ved at reservere en tennisbane uden besvær. Kom i gang og nyd dit spil!

Koster det noget at booke en tennisbane?

Hvis du er medlem af Vejen Tennisklub kan du gratis booke baner mellem kl 8:00 og 22:00. Det gælder alle fire baner.

Er du ikke medlem af Vejen Tennisklub vil du have mulighed for at booke banerne mod betaling. Prisen afhænger af hvornår du vælger at booke.

Hvad med lys på tennisbanerne?

I sommerhalvåret er det meget sjældent at det er nødvendigt med lys, men hvis det skulle blive mørkt mens der spilles på bane 1 og 2, vil lyset tændes automatisk. Det forbliver tændt til 10 minutter efter endt booking.

På bane 3 og 4 vil det være nødvendigt at tænde og slukke lyset selv. Her kan receptionen i VIC være behjælpelig.

Hvordan får jeg adgang til banerne?

Efter du har booket din bane, for du adgang til bane 1 og 2 via døren ved siden af padelcenteret. Har du et armbånd skal det bruges, men hvis du er gæst har du modtaget en kode som indtastes på døren.

Læs mere om vores anlæg her.