Bliv frivillig

Bliv en del af fællesskabet

Tennisspillere efter endt spil
To junior spillere
Kvindelig tennisspiller

Vi mangler altid frivillige til at hjælpe med vores aktiviteter og dermed skabe de bedst mulige forhold for os alle. Opgaverne er forskellige og ikke alle kræver de store kompetencer eller kendskab til tennis.

Vi mangler i øjeblikket følgende:

Hjælpetræner

Som hjælpetræner skal man supportere de trænere der i forvejen er i klubben. Man vil primært skulle beskæftige sig med børn i alderen 10-16 og hjælpe vores juniortræner med gennemførelse af øvelser og lege i forbindelse med træningen.

Denne opgave er for dig som gerne vil være træner og samtidigt lære de grundliggende teknikker i tennis og måske selv blive en bedre tennissspiller. Man skal kunne bruge 2-4 timer om ugen på træningsbanen. Klubben betaler for et trænerkursus. Det eneste krav til at kunne komme på kurset er at man er fylder 14 år i kursusåret. Man kan læse mere om den grundlæggende træner uddannelse her.

Hjælp til afvikling af events og turneringeri klubben

Vil du gerne vil være med til at planlægge og/eller afvikle de forskellige events vi har i klubben?

I samarbejde med bestyrelsen vil man planlægge og afvikle arrangementer som f.eks. klubmesterskaber, Vejen Open, Lyserød Lørdag m.fl. Det kan også være at du har en god ide til et event?

Man skal forvente at der bruges ca. 4-5 timer på at planlægge ét event + selve eventet. Man kan tilmelde sig som frivillig på enkeltstående arrangementer og events, så man forpligter sig ikke til at deltage på alle.

Meld dig som frivillig i formularen herunder. Har du spørgsmål, så kan du kontakte formanden – klik her.

Venligt oplys din mail, så vi kan få fat på dig