Indmeldelse

Hvordan meldes jeg ind?

Da tennisklubben har et samarbejde med Vejen Idrætscenter, vil indmeldelse og opkrævning af betaling ske via Vejen Idrætscenters (VIC) booking side.

1. Besøg siden ‘Opret Konto
  2. Udfyld formularen
    • Du behøver ikke vælge et medlemsskab hos VIC for at være medlem af tennisklubben
  3. Når du har modtaget dit medlemsnummer udfylder du nedenstående:

Vælg hvilken gruppe der tilmeldes

Husk, at du først har ret til at spille i klubben, når du har betalt kontingent.

Jeg har allerede et medlemsnummer

Du har måske allerede et medlemsnummer hos VIC. Hvis dette er tilfældet, så vil dit medlemsskab i tennisklubben blive tilknyttet til dette medlemsnummer. Vi har derfor brug for følgende oplysninger:

Vælg hvilken gruppe der tilmeldes

Hvordan får jeg adgang til banerne?

For at få adgang til bane 1 og 2 – hybride banerne – skal der bruges et armbånd. Når du har tilmeldt dig kan du hente et armbånd i receptionen hos VIC.

Et armbånd koster 100 kr i deposition. Hvis du allerede har et armbånd i forbindelse med et medlemsskab hos VIC, vil dit medlemsskab i tennisklubben blive tilknyttet til dette.

Hvordan betaler jeg kontigent?

For at kunne spille, deltage i træning og de forskellige aktiviteter skal du betale kontigent.

• Besøg bookingsiden og log in med dine oplysninger
  • På forsiden kan du vælge at tilknytte et betalingskort

Ved tilknyttelsen af et betalingskort vil du blive opkrævet i den efterfølgende måned og herefter én gang om året ved begyndelsen af sæsonen.

Hvis du ikke tilknytter et betalingskort, vil der blive fremsendt et girokort med et gebyr på 25 kr.