Mini Wimbledon

Klar til Mini Wimbledon? Vi hos Vejen Tennisklub inviterer igen til vores årlige motionist turnering, Mini Wimbledon.

I år afholder vi turneringen den 22-23. juni og som altid er det en god mulighed for voksne motionister at spille en god gang tennis på tværs af klubberne.

Årets turnering vil have en herre- og damerække og vi spiller på kunstgræs. Kampene vil blive spillet i puljeformat, hvilket sikrer, at der vil være masser af muligheder for alle at deltage. Der vil blive kåret en vinder fra både herrerækken og damerækken.

Mini Wimbledon 2021

Mellem kampene kan du nyde lækre pølser fra grillen og forfriskende kolde drikkevarer.
Pris pr. spiller er 100 kr.

Tilmeldingsfristen er den 15. juni. Der er begrænset pladser (der er 16 pladser), så vent ikke for længe med at sikre din plads.

De vigtige:

• Dato: 22 – 23. juni
  • Rækker: Herresingle og Damesingle Senior Motionist
  • Pris: 100 kr pr. spiller
  • Underlag: Kunstgræs
  • Format: Puljer
  • Bolde: Yonex
  • Tilmeldingsfrist: 10. juni

Udfyld den nedenstående tilmeldingsformular:

Gør noget særligt ud af weekenden

Vejen Tennisklub er placeret lige bag ved Vejen Idrætscenter, som tilbyder flere muligheder for overnatning, og giver dig en perfekt mulighed for at gøre noget særligt ud af weekenden. Vælg bl.a. sportshotellet, Danhostel, hyttebyen m.m. og nyd ikke kun en god omgang tennis, men flere af de mange aktiviteter som der tilbydes.

Der er både noget for dig som gerne vil gøre det til en familieweekend, til parret der gerne vil have en weekend hjemmefra, og til dig som gerne vil gøre lidt ekstra ud af din weekend med både tennis og selvforkælelse.

Vejen Idrætscenter tilbyder aktiviteter som f.eks. svømmehal med tilhørende spa, fitnesscenter, springsal, holdtræning, padel, badminton, fodbold og meget mere. Du kan læse mere om mulighederne for overnatning her.

Hvad er Mini Wimbledon?

Hvert år afholder Vejen Tennisklub en motionsturnering for voksne. Turneringen har fået navnet Mini Wimbledon. Det er en årlig begivenhed hvor klubben inviterer andre klubber til at deltage og det giver gode muligheder for at spille på tværs af klubberne og nyde det sociale samvær.

Hvem kan deltage i Mini Wimbledon?

Turneringen er for voksne (over 18 år) og det er en god turnering for dig der gerne vil prøve at spille turnering, men samtidig også ønsker det sociale.

Turneringen har både en dame- og herrerække, så alle kan være med.

Hvornår afholdes turneringen?

Det er ikke faste datoer, men Vejen Tennisklub afholder normalt denne turnering i slutningen af juni måned.

Har du spørgsmål til Mini Wimbledon kan du kontakte klubben – klik her.