Gæstespil

Er du på besøg i Vejen eller vil du gerne spille tennis uden at være medlem af klubben?
Det er muligt at spille som gæst i Vejen Tennisklub, det gælder både hvis du spiller som gæst sammen med et medlem af klubben eller med en anden gæstespiller.

Booking af banerne sker via Vejen Idrætcenters hjemmeside og kræver et login

Priserne for booking af banerne afhænger af tidspunktet:

• A-tider:
    • Hverdage kl. 16:00 – 21:00
    • Weekender kl. 08:00 – 20:00
  • B-tider:
    • Øvrige tider mellem kl. 05:00 – 23:00

Priserne:

• A-tider:
  • B-tider:

Vær opmærksom på at det ikke er muligt at booke banerne når der er træning for klubbens medlemmer. Se mere her.

Adgang til anlægget

For at få adgang til bane 1 og 2 (hybridbanerne) kræves der enten armbånd eller SMS kode

• Gæst og gæst: check-in med fremsendt SMS kode
  • Gæst og medlem af tennisklubben: check-in med armbånd

Indgang til bane 1 og 2 er ved døren ved siden af padel banerne

OBS: Ved manglende check-in opkræves gebyr på 30 kr pr. time.

Du kan check-in 10 minutter før at timen begynder.

Regler for benyttelse af banerne

For at vi alle får den bedste oplevelse er der nogle regler for brug af banerne:

• Fodboldstøvler og sko med grov mønster i sålen må ikke bruges.
  • Banerne skal vandes inden brug. Dog ikke hvor det har regnet i løbet af dagen.
  • Efter brug skal banerne fejes. Dette inkluderer også stregerne.
  • På varme dage hvor banerne støver når de fejes, skal de også vandes efter brug.

Vandingsanlægget findes ved døren på bane 2. Drej knappen til den pågældende bane og tryk på den sorte knap én gang (Der går et øjeblik, så starter vandet). Bane 3 og 4 skal ikke fejes eller vandes.

Nettene må ikke tages ned uden aftale med klubben og VIC.