Tennissportens Dag

Kom til Tennissportens Dag 2024

Vejen Tennisklub holder åbent hus lørdag 27. april
Alle er velkomne til en sjov og aktiv dag på tennisbanerne.

Vejen Tennisklub er én af de mange tennisklubber i hele landet, der lørdag 27. april 2024 inviterer til Tennissportens Dag. Arrangementet bliver afholdt på klubbens baner på Petersmindevej 1, 6600 Vejen fra klokken 10:00.

Kig forbi hvis du har lyst til at spille tennis, gerne vil vide mere om klubbens tilbud, eller vil opleve fællesskabet på og uden for banen. Alle kan lære at spille tennis – og både voksne, familier med børn, ældre, nybegyndere og øvede kan deltage. Med andre ord er dagen en oplagt mulighed for at tage venner, familie eller måske kolleger med til en underholdende oplevelse.

Program for Tennissportens Dag:

kl. 10:00 byder tennisklubben velkommen. Efterfølgende vil der være kaffe og te, samt flere aktiviteter på banerne.

Vores dygtige træner står klar til at hjælpe alle i gang, og vi har låneketsjere og bolde, så mød blot op på dagen.

Vi glæder os til at se jer til Tennissportens Dag lørdag 27. april 2024 kl 10:00.