Turneringer

Turneringstennis

Er du interesseret i at spille turneringer? Så læs med her.

Efter vi i 2014 igen fik et hold med i holdturneringen har vi som bekendt spillet os op i Jyllandsserien og glippede kun marginalt oprykningen til 2. division i sidste sæson.

Der er vist sig stigende interesse for netop at spille på et hold, og klubben vil gerne støtte op om dette ønske. Derfor er det vigtigt at få et overblik over, hvor stor interessen blandt medlemmerne er for at spille på et hold. Derfor vil vi gerne opfordre ALLE, børn som voksne til at melde sig på banen, hvis de skulle have lysten til at spille på et lidt mere konkurrence præget niveau.

Venligst udfyld kontaktformularen herunder og vi tager kontakt til dig.

Læs mere om de forskellige formater via link nedenfor.

Vi vil som klub gerne tilbyde noget for alle spillere som skulle have interesse i at konkurrere på turneringsniveau. Mere information kan findes på de to links herunder.

Alternativt tag kontakt til Pelle Lindahl eller klik her.