Voksen Intro

Introduktion til tennis for voksne

Kvindelig tennisspiller
Tennisbold på banen
Tennistræner og juniorspiller

Overvejer du at begynde til Tennis men du har ikke nogen makker?
Fortvivl ikke.

Vejen Tennisklub kører et introduktionsforløb for voksne begyndere, hvor man henover en periode på 4 uger, får i alt 4 træninger med professionel træner, introduktion til sporten, samt mulighed for at spille med klubbens andre medlemmer til drop-in.

Man møder andre begyndere, som man efterfølgende kan spille med – perfekt til dig som gerne vil spille, men mangler en makker.

Hvad indeholder det og hvad koster det?

Vores træner Eilif Haase, tager holdet igennem et tilrettelagt program som strækker sig over ca. 4 x 2 timer. Melder man sig efterfølgende ind i klubben, vil man få mulighed for at købe sin låneketcher til en meget favorabel pris.

• Undervisning med professionel træner
  • Låneketcher fra Head eller Yonex
  • Deltagelse i klubbens øvrige træninger (drop-in)

Pris: Gratis i 2024

Hvornår begynder det?

Træningstimerne vil være mandag fra kl 17:00 – 19:00.
Træningen i 2024 vil være de følgende dage:

• 6. maj
  • 13. maj
  • 27. maj
  • 3. juni

Der er begrænset pladser, så skynd dig at sikre dig en plads, ved at tilmelde dig herunder:

Når du har tilmeldt dig, vil du få en bekræftelse på din tilmeldning og information omkring betaling.

Vær opmærksom på at hvis der er under 4 tilmeldte vil vi være nødt til at aflyse voksen intro. Hvis dette skulle ske vil vi tilbyde en anden løsning.