Bliv medlem

Vores klub er det perfekte sted for tennisentusiaster på alle niveauer til at mødes, forbedre deres spil og have det sjovt.

Uanset om du er nybegynder eller en erfaren spiller, tilbyder vores klub noget for alle og et unikt fællesskab. Vi har flere grupper – junior, senior og Q-tennis.

Ud over ugentlig træning og drop-in sessions, tilbyder vores klub også en række sociale arrangementer og aktiviteter. Vil du være med, skal du blot tilmelde dig ved hjælp af formularen nedenfor. Sæsonen begynder den 1. april 2023 og slutter den 31. marts 2024.

Vinter sæsonen er fra 1/10 – 31/3.

Kontingent for sæsonen 2023:

• Senior – hel års : 900,00 kr
  • Senior – vinter : 250,00 kr
  • Junior / unge u/18 år : 450,00 kr

Kontingentet dækker udgifter til vedligeholdelse af baner, klubhus, nyanskaffelser af udstyr samt forskellige arrangementer i løbet af sæsonen, som bl.a. træning og Drop-In.

Vent ikke længere med at tage dit tennisspil til det næste niveau. Meld dig ind nu og bliv en del af vores tennisfællesskab.