Velkommen til Vejen Tennisklub

Vores topmoderne faciliteter byder på to helt nye hybridbaner, der kombinerer det bedste fra almindelige grusbaner med muligheden for at spille udendørs hele året rundt. Derudover har vi to kunstbaner, der er ideel for dem der ikke ønsker at spille på grus og kan også bruges hele året rundt. Med disse fire alsidige baner kan vi rumme spillere på alle niveauer og tilbyde rigelige træningsmuligheder, mens vi også er vært for individuelle turneringer og holdturneringer for vores medlemmer.

I Vejen Tennisklub lægger vi vægt på at opbygge forbindelser og fremme en venlig atmosfære. Vi sætter en stor ære i at arrangere forskellige sociale arrangementer i løbet af både sommer- og vintersæsonen.

Kom og vær med i Vejen Tennisklub, hvor kærligheden til tennis og et levende socialt fællesskab mødes.

Hvad koster det at blive medlem?

Kontingent for sæsonen 2023:

• Voksne : 900,00 kr
  • Unge u/18 år : 450,00 kr

Sæsonen løber fra den 1. april til og med den 31. marts det efterfølgende år.

Wilson tennisketsjer

Hvilke fordele er der ved at være medlem?

Som medlem af Vejen Tennisklub har du mulighed for at deltage i vores ugentlig træning.

Ud over ugentlig træning og drop-in sessions, tilbyder vores klub også en række sociale arrangementer og aktiviteter. F.eks. har vi hvert år en lokal turnering, Vejen Open og Mini Wimbledon.

Følg med på Facebook

Følg med på Facebook, hvor vi både deler information omkring hvad der sker i klubben, billeder fra sociale arrangementer, samt information omkring træning.

Via vores Facebook gruppe kan du også række ud til andre medlemmer og finde en makker.